Lite av varje

Nu har jag startat upp en blogg som kommer att handla om lite av varje. Det är mycket som intresserar mig i livet och därför har jag mycket att skriva om. Jag tycker till exempel om att resa och man kan nog säga att det är mitt stora intresse. Jag har också köpt ett hus alldeles nyss och därför kommer jag nog att skriva en del om heminredning och renoveringar också. Det är verkligen kul att dekorera sin bostad och jag är mycket noga med att varje rum skall ha sin egen färgton. Jag har gjort så att jag har olika färgteman i mina olika sovrum och därför har jag ett blått, ett rött och ett gult sovrum. Det är inte så att jag har målat väggarna i de färgerna, men jag har satsat på att gardiner, överkast och kuddar med mera skall gå i den ton som rummet har. Det är verkligen en bra idé och man känner olika stämningar när man går in i olika rum.
När det gäller resandet så försöker jag resa så ofta jag kan. Jag tycker för det mesta det är trevligast att resa i Sverige, men jag har också varit utomlands några gånger. En gång för länge sedan åkte jag en vecka till Mallorca och det var väldigt trevligt.
Nu har jag startat upp en blogg som kommer att handla om lite av varje. Det är mycket som intresserar mig i livet och därför har jag mycket att skriva om. Jag tycker till exempel om att resa och man kan nog säga att det är mitt stora intresse. Jag har också köpt ett hus alldeles nyss och därför kommer jag nog att skriva en del om heminredning och renoveringar också. Det är verkligen kul att dekorera sin bostad och jag är mycket noga med att varje rum skall ha sin egen färgton. Jag har gjort så att jag har olika färgteman i mina olika sovrum och därför har jag ett blått, ett rött och ett gult sovrum. Det är inte så att jag har målat väggarna i de färgerna, men jag har satsat på att gardiner, överkast och kuddar med mera skall gå i den ton som rummet har. Det är verkligen en bra idé och man känner olika stämningar när man går in i olika rum.
När det gäller resandet så försöker jag resa så ofta jag kan. Jag tycker för det mesta det är trevligast att resa i Sverige, men jag har också varit utomlands några gånger. En gång för länge sedan åkte jag en vecka till Mallorca och det var väldigt trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0