Uppsala

Jag tror att jag skall försöka ta mig till Uppsala i sommar. Jag har egentligen inte råd, men jag tror att jag kan fixa det om jag bor på ett vandrarhem. Det kostar inte mycket och det brukar funka bra. Jag tycker Uppsala är en helt fantastisk svensk stad och den är särskilt fin på sommaren. Det är så många trevliga parker där och det är så vackert med Fyrisån som rinner igenom. Jag kan inte låta bli att häpnas över den fantastiska domkyrkan också. Det är helt otroligt mäktigt att gå in i den. Jag berättade att jag varit på Mallorca en gång och jag blev så fascinerad av den vackra katedralen i Palma. När jag går in i Uppsala domkyrka får jag samma känsla. Det är mycket vackert och jag tror det är den mest fantastiska kyrka i hela Sverige. Det är mycket i Uppsala som jag tycker är vackert och jag har också många vänner där. Det är kul att få träffa sina vänner och det blir för det mesta alldeles för sällan. Man jobbar för mycket och tänker inte på det sociala livet så mycket. Ofta tar jag mig inte tid att umgås med vänner och det är synd egentligen. Man kan inte bara gå genom livet och jobba och stressa. Man måste ta sig tid att umgås också. Kanske jag skall ta och umgås med lite vänner nu istället för att bara sitta och skriva i min blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0