Stockholm

Stockholm är väl i alla fall den bästa staden att åka till i Sverige om man vill ha lite semester. Jag tycker en weekend i Stockholm är det bästa. Jag tycker inte det är så trevligt att vara där för länge och jag fattar inte hur man kan välja att bo där. Det är alldeles för rörigt och för högt tempo. Det kanske beror på att jag bott i en liten stad hela mitt liv och inte är van att ha så mycket folk runt mig hela tiden. Men, några dagar i Stockholm är riktigt härligt och ett bra tips på en tydlig sida att boka hotell på är www.stockholmshotell.com där det är riktigt enkelt att välja hotell. Det är verkligen inte svårt att hitta ett hotell i Stockholm för det finns hur många som helst att välja mellan. Jag brukar försöka få ett hotell inne i centrum för jag har inte lust att åka så långt. Men det är klart att det blir billigare om man bor lite längre ut. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0